Rendelési és szállítási feltételek

Rendelési és Szállítási feltételek

Szállítás:

A Naphal Kft. elsődleges szempontja a biztonságos, gyors és elfogadható áruszállítási költségek megválasztása volt, ezért több szállítási lehetőséget biztosítunk vásárlóink részére.

Az elmúlt évek tapasztalatai alapján választottuk ki a Postapont, Posta automata, Foxpost, mint szállítási módot. A feltüntetett árak tájékoztató jellegűek, a csomagok méretéből adódóan eltérő díjkiszabás is lehetséges, ilyen esetben felvesszük a rendelővel a kapcsolatot.

MPL – A Magyar Posta futárszolgálata
Innováció, ügyfélközpontúság és megbízhatóság. Csomagfeladás és átvétel 0-24 órában, csaknem 2800 PostaPontra, utánvéttel esetén 1990 Ft-ért.


FoxPost
 , MPL csomagautomata

Csomagfeladás és átvétel 0-24 órában. Átvétel sorban állás és adminisztráció nélkül, akár 7 másodperc alatt, előreutalás esetén 1590 Ft-ért! Csomagméret függő!

A Naphal Kft. Szeged területén INGYEN viszi el, vásárlóink megrendelt csomagjait, viszont bruttó 10.000Ft értéket megkell haladja a vásárolt termékek együttes összege.

Postai utánvétes kézbesítés igénynél, kérjük tüntesse fel ezt a megjegyzésben!

  1. A webáruház használata

Internetes horgász boltunk termékeit a könnyebb tájékozódás érdekében főkategóriák szerint soroltuk be. Minden termék ára bruttó, azaz ÁFÁ-val együtt tüntetjük fel! A termék nevére, képére kattintva az adott termék leíró oldalára jut, ahol részletes leírás mellett képet is lát. Ha a képre kattint az egérrel, akkor az nagyítva is megjelenik. Amennyiben nem találja a megvásárolni kívánt terméket, kérem vegye fel velünk a kapcsolatot és megnézzük, hogy a terméket betudjuk-e szerezni.

  1. Vásárlás a webáruházban

Ha a kiválasztott terméket szeretné megvásárolni a Kosárba gombra kattintva, kezdeményezheti az áru vásárlását. Miután berakta a kosárba az Önnek tetsző termékeket, folytathatja a vásárlást. A termék mennyiségét is tetszés szerint átírhatja, megváltoztathatja. Az alapértelmezés szerint 1 db-ot kínálunk fel.

A kosár tartalma mindig megjelenik, miután árut rakott bele (a jobb felső sarokban) A kosár tartalma ablakban minden kiválasztott termék és az aktuális végösszeg – böngészés közben is – nyomon követhető. Ez bármikor tetszés szerint módosítható, törölhető. Egy vásárlás alkalmával korlátlan számú terméket tehet a kosarába. Kérjük a pénztárnál ellenőrizze, hogy megfelelő mennyiségű áru van-e a kosárban!

A rendelés elfogadása:

A rendelés leadásáról és elfogadásáról rendszerünk Önt egy emlékeztető e-mailben tájékoztatja. Amennyiben a rendelt tételek szállításával kapcsolatban bármilyen kérdésünk lenne (pl. nem tudunk szállítani az adott termékből, nincs esetleg a kiválasztott méret vagy szín) munkatársunk a megadott telefonszámon megkeresi Önt.

A Webáruház ügyfélszolgálatánál rendeléseit az alábbi, hagyományos formában is leadhatja:
Az rendeles@naphalkft.hu e-mail címre küldött elektronikus levél formájában, mely levélben feltüntette a rendelés teljesítéséhez szükséges adatokat: a megrendelő pontos neve, számlacíme, a csomagküldés pontos címe (utca, házszám, város és irányítószám), egy e-mail cím vagy telefonszám, amelyen munkatársunk egyeztetni tud a rendeléssel kapcsolatban (ha a rendelt termékből egyáltalán, vagy nem az Ön által rendelt méretben stb. nincs készleten). A visszaélések elkerülése végett minden nem a webáruházon keresztül, hanem e-mailben leadott rendelést a megadott e-mailben visszaigazoljuk, viszont, ha a megrendelőt továbbiakban nem tudjuk elérni a fizetési és szállítási feltételekkel kapcsolatban, akkor a megrendelést semmisnek tekintjük.

  1. Fizetés és szállítás

Megrendelést követően a megjegyzés rovatba jelezze felénk milyen fizetési és szállítási móddal szeretné a terméket, termékeket megvásárolni és kiszállítatni.

Az általunk küldött visszaigazoló e-mailben elküldjük Önnek számlaszámunkat és a pontos végösszeget, amit előre utalással tud kiegyenlíteni.

Természetesen utánvételes vásárlás esetén a megrendelés összegét a termék kiszállítását követően a futárnak vagy a megjelölt szállítási mód alapján kell teljesíteni.

Szállítási határidők:

A termékek bizonyos része nincs állandóan készleten, ezért nekünk is csak megrendelésre szállítják. Átlagosan a megrendelt termékeket 2-5 munkanap alatt ki tudjuk szállítani, ha erre nincs lehetőség, akkor ügyfélszolgálatunk e-mailben vagy telefonon értesíti Önt arról, hogy melyik termékre kell várni. Ilyenkor lehetőség van arra, hogy az adott terméket kihagyjuk a rendelésből, és a csomagot e nélkül küldjük el, vagy arra, hogy másik, hasonló (helyettesítő) terméket válasszon.

Figyelem!!!

Az elírás és a változtatás jogát fenntartjuk.